.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار ساری در مراسم تجلیل از خبرنگاران مرکز استان :
محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم / اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونانم دخالتی داشته باشد/ خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم.
محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم / اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونانم دخالتی داشته باشد/ خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران امشب در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان ساری اظهار کرد: همان گونه که زبان، ملیت و مذهب از مولفه‌های ساختاری زندگی ما هستند، رسانه از مولفه‌های زندگی بشری است.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌ها امروز معنادار و معناآفرین هستند، افزود: کسانی که با دروغ و فریب جوامع و ملت‌ها را در کنار هم قرار می‌دهند از رسانه‌ها هراس دارند پس رسانه‌ها آشکارگر و خادم واقعی مردم‌سالاری هستند.

 

فرماندار مرکز مازندران اضافه کرد: خبرنگاران پرستاری از حقوق ملت‌ها را برعهده دارند؛ روزنامه‌نگار آزاد مزاحم استبداد و اختناق است، خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند.

 

نوبخت درباره امنیت شغلی و بیمه خبرنگاران، گفت: این مهم نیاز به اطلاع‌رسانی است که در این زمینه اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

 

وی با اعلام اینکه امسال ۲۷۹ پروژه با اعتباری به ۲۲۰ میلیارد تومان به نتیجه رسید، تصریح کرد: البته پروژه‌های رهاشده در شهرستان ساری داریم، که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

فرماندار مرکز مازندران درباره انتقال میدان میوه و تره بار ساری، یادآور شد: در این زمینه کار جمعی صورت گرفت که منجر به اتفاق مثبت شده است.

 

نوبخت با اشاره به اینکه تلاش ما تعامل بین مجموعه شورا و شهرداری است، گفت: به دنبال اسطوره‌سازی نیستیم و بنا داریم صادقانه انجام وظیفه کنیم.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره انتخاب بخشداران مبنی بر اینکه این انتخاب برعهده شخص خودم بود، افزود: اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونان فرماندار دخالتی داشته باشند البته در این زمینه حملات زیادی به سمت من شد.

 

نوبخت اظهار کرد: باید یک بار هم شده اینقدر برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشویم؛ محکم، جدی و قاطع در ایفای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم.

 

وی با اشاره به گلایه‌ها و نقدها در ارتباط با حل مسائل شهرستان ساری، افزود: اگر بتوانیم از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم؛ به‌طور حتم موفق خواهیم شد.

 

فرماندار مرکز مازندران با تاکید بر اینکه بنا نداریم به دست‌بوسی کسی برویم، خاطرنشان کرد: ۵۷۲ روز در فرمانداری ساری هستیم، برخی نگاه پوشالی و یخی داشتند هیچ بخشنامه و سندی در شهرستان ندیدیم اما ما تلاش داریم به اتفاق همکاران نظام مسائل درست کنیم که شرایط موجود، مطلوب و آورد و دارایی ساری نشان دهیم.

 

نوبخت درباره مشکلات آب شرب ساری افزود: در حال پیگیری پروژه انتقال آب شرب از مخزن کرمانی به ساری هستیم سال‌ها پروژه مانده بود که در حال پیگیری است.

 

وی بیان کرد: در شهر ساری بحث توسعه داشتیم، اما بحث تحول نداشتیم که لازم است ملحوظ نظر قرار گیرد.

 

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به پیش‌ثبت‌نام ۲۶۵ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود گفت: باید مجری قانون باشیم تا انتخابات در فضای آرام پیش برود.

 

نوبخت اضافه کرد: از میان این افراد ۱۴۰ نفر در شرایط سنی ۳۰ تا ۴۵ بودند که انتظار داریم شاهد فضای پرشوری در انتخابات مجلس باشیم.

 

وی با اشاره به افتتاح ۱۹۶ پروژه به ارزش ۸۱۷ میلیارد تومان در هفته دولت، بیان کرد: همچنین در هفته دولت افتتاح پل اروست را خواهیم داشت؛ به‌طوری‌که در طول ۲۸ سال گذشته خیلی توجه نشد و با کمک مجموعه راهداری و فرمانداری شاهد افتتاح باشیم.

 

گفتنی است در این نشست از خبرنگاران مرکز استان تجلیل شد .

همچنین خبرنگاران حاضر نیز از تلاش های دکتر نوبخت ، فرماندار مرکز استان در راستای توسعه ساری تجلیل کرده و از برگزاری این نشست که بصورت سالانه از بدو پذیرش مسئولیت فرمانداری توسط ایشان صورت گرفته است ابراز خرسندی نمودند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.